szépkártya

kártyaelfogadó

Valid XHTML 1.0 Transitional Érvényes CSS!

Equital Lovasudvar és Wellness Panzió

E-mail: info@equital.hu

Bemutatkozás Szolgáltatások Szobák Árak Képek

Pontos cím
8311 Nemesvita, hrsz 07/11.

Környezet leírása
Az Equital a Balaton-felvidéki Nemzeti Park védett területén található. Túráinkkal ennek a csodálatos tájnak az egyedülálló természeti értékeit tárjuk fel vendégeink előtt. Bármerre is induljuk Nemesvitáról minden irányban látnivalók, kirándulási célpontok, programok sokasága vár minket. Ha az Equital körül a térképen egy kb. 30 kilométeres kört rajzolunk, láthatjuk, hogy mennyi mindent kínál ez a táj: Tapolca, Keszthely, Hévíz, Sümeg,Balaton, Badacsony, a Szent-György hegy, Szigliget, Keszthelyi hegység.

Megközelíthetőség
Nemesvita Budapestről az M7-es autópályán, majd a 89-es kilométernél a 71-es útra áttérve a Balaton északi partja mentén közelíthető meg. A 71-es utat Balatonedericsnél kell elhagyni és a 84-es útra kanyarodva 3 kilométer múlva elérjük Nemesvitát. Autóbuszmegálló a faluban van, vasútállomás 3 kilométerre Balatonedericsen található.

Részletes leírás
Milyen is az Equital valójában?
Az Equitalnak lelke van, méghozzá a mi lelkünk van benne, mindazé a 10-12 emberé, akik azon dolgoznak, hogy egy a kategóriájában egyedülálló helyet üzemeltessenek nap mint nap. Mi nem egy vendéglátó nagyüzemet kívántunk létrehozni, de mindenben, amihez fogunk valami egyedülállót és mindent együttvéve is valami különlegeset szeretnénk teremteni. Olyan helyet, ahova mi magunk is mennénk!
És hogy mik az elemek?
Lovarda
Mi magunk több száz lovas helyet jártunk végig annak idején Magyarországon és külföldön. Látva jó és rossz megoldásokat - és tanulva abból sokat - hoztuk létre a mi saját, európai színvonalú lovardánkat. Ahol az elsődleges szempont a lovasok minőségi kiszolgálása: jelenti ez a képzett, hozzáértő személyzetet, az ápolt, egészséges, edzett, turistához szokott lovakat, a stílusos és tiszta istálló és fedett lovarda épületet, sokféle lovagló pályát és a különböző erősségű és hosszúságú túraútvonalakat egy gyönyörű tájon.
Panzió
Nyugodt környezetben szeretnénk, annyi vendéget vendégül látni, akikkel mi magunk is foglalkozni tudunk, akikre oda tudunk figyelni. Jelenleg 30-35 vendéget tudunk elszállásolni. Vendégeink nagy része családos, így hát szükségesnek láttuk, hogy a kétágyas szobák mellett családi szobákat és apartmant is létrehozzunk. Szobáinkban a Balaton-felvidékhez illő, a természetes anyagokat - elsősorban a fát - előtérbe helyező berendezést alakítottunk ki.
Wellness
Egy kis kényeztetés néha jól esik. Ezért építettünk egy wellness házat, teljesen elszeparáltan az egyéb funkcióktól. Egy kültéri medencét, egy 5 fős jacuzzit és egy 8-10 fős finn szaunát használhatnak a vendégek a pihenő és masszázs szoba, és a félig árnyékos napozó terasz mellett.
Étterem
Éttermünkben, amit a háziasszonyáról neveztünk el, a közvetlen környék és a Balaton- felvidék gasztronómiai alapanyagaiból készült ételeket készítünk. Nemesvitai kistermelőktől szerezzük be a zöldséget, gyümölcsöt, kenyeret sütünk, lekvárt készítünk, disznót vágu